niedziela, 31 stycznia 2016

Liebster Award

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywane od innego bloggera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"


Dziękuję za nominację Druella Malfoy z bloga http://druellaopowiada.blogspot.com/


Pytania:

1.Gdybyś mogła być dowolną postacią fikcyjną przez jeden dzień, kogo byś wybrała?
Oczywiście, że Hermionę Granger! Zawsze była moją idolką.
2. Kim chciałaś zostać w przyszłości, kiedy byłaś dzieckiem?
Kiedy byłam dzieckiem chciałam zostać treserką psów. Kocham zwierzęta, ale teraz mam inną pasję.
3. Jaki jest najbardziej znienawidzony przez Ciebie pairing z HP?
Znienawidzony pairing... Chyba Romione. Ponieważ, według mnie, Ron nie pasował do Hermiony.
4. Czym jest dla Ciebie przyjaźń?
Przyjaźń jest dla mnie bardzo ważna, stoi na równi z rodziną.
5. Jakich słodyczy z Harry'ego Pottera chciałabyś spróbować?
No nie wiem. Fasolek wszystkich smaków i czekoladowej żaby.
6. Jest taki film, który Cię doprowadził do łez ?‎
Harry Potter i Insygnia Śmierci część 2. Wspomnienia Snape'a i śmierć Fred'a.
7.Ulubiony aktor/aktorka ? 
Sądzę, że Tom Felton i Emma Watson. xd
8.Gdyby można było cofnąć czas, to co byś w swoim życiu zmieniła ?
Jest wiele rzeczy które bym chciała zmienić. Najbardziej chyba to, że
9. Ulubione zaklęcie z Harry'ego Pottera?
Expecto Patronum.
10. Czekolada mleczna czy gorzka?
Mleczna.
11. Kto jest dla Ciebie autorytetem i wzorem do naśladowania?
 Hmm, mam dwie takie osoby:
- Moja starsza siostra - jest bardzo uzdolniona i mądra. Mimo, że czasem się kłócimy to jest dla mnie wszystkim.
- Hermiona Granger - ta postać zawsze była moją ulubioną. Nauczyła mnie, że mądrość może przezwyciężyć zło. Zawsze wiedziała co robić, umiała się opanować.


Moje pytania: 

1) Ulubione zwierzę?
2) Ulubiony film/książka?
3) Do jakich fandomów należysz?
4) Kim chcesz zostać w przyszłości?
5) Trzy cechy Twojego charakteru?
6) Ulubiona postać z Harry'ego Potter'a?
7) Czekolada czy lody?
8) Ulubiona potrawa?
9) Jakie jest Twoje Hobby?
10) Góry czy morze?

4 komentarze: